Get the Flash Player to see this rotator.

Regimul Oshawa – Un mod sanatos de purificare si detoxifiere a organismului

Dr. George Oshawa, terapeut american de origine japoneză care a trăit intre anii 1893-1966, a devenit repede cunoscut în toată lumea pentru metodele sale de tratament extrem de simple, bazate pe echilibrarea energetică yin-yang cu ajutorul alimentaţiei.
Metodele sale au dat rezultate în cele mai grave maladii ale mileniului, fiind unul dintre cele mai recomandate regimuri chiar în caz de cancer, cu rezultate cu adevărat uimitoare.

Dintre aceste regimuri, cel cu numărul 7 este cel mai cunoscut, fiind totodată cel la care toată lumea se gândeşte prima dată atunci când aude de regim Oshawa. Este un regim care aduce în fiinţă energie de tip yang, fiind astfel foarte eficient în eliminarea aproape a tuturor bolilor produse de excesul de energie yin, inclusiv cancerul.

Dr. George Oshawa, terapeut american de origine japoneză care a trăit intre anii 1893-1966, a devenit repede cunoscut în toată lumea pentru metodele sale de tratament extrem de simple, bazate pe echilibrarea energetică yin-yang cu ajutorul alimentaţiei.
Metodele sale au dat rezultate în cele mai grave maladii ale mileniului, fiind unul dintre cele mai recomandate regimuri chiar în caz de cancer, cu rezultate cu adevărat uimitoare.

Dintre aceste regimuri, cel cu numărul 7 este cel mai cunoscut, fiind totodată cel la care toată lumea se gândeşte prima dată atunci când aude de regim Oshawa. Este un regim care aduce în fiinţă energie de tip yang, fiind astfel foarte eficient în eliminarea aproape a tuturor bolilor produse de excesul de energie yin, inclusiv cancerul.

Dr. George Oshawa, terapeut american de origine japoneză care a trăit intre anii 1893-1966, a devenit repede cunoscut în toată lumea pentru metodele sale de tratament extrem de simple, bazate pe echilibrarea energetică yin-yang cu ajutorul alimentaţiei.
Metodele sale au dat rezultate în cele mai grave maladii ale mileniului, fiind unul dintre cele mai recomandate regimuri chiar în caz de cancer, cu rezultate cu adevărat uimitoare.

Dintre aceste regimuri, cel cu numărul 7 este cel mai cunoscut, fiind totodată cel la care toată lumea se gândeşte prima dată atunci când aude de regim Oshawa. Este un regim care aduce în fiinţă energie de tip yang, fiind astfel foarte eficient în eliminarea aproape a tuturor bolilor produse de excesul de energie yin, inclusiv cancerul.

Dr. George Oshawa, terapeut american de origine japoneză care a trăit intre anii 1893-1966, a devenit repede cunoscut în toată lumea pentru metodele sale de tratament extrem de simple, bazate pe echilibrarea energetică yin-yang cu ajutorul alimentaţiei.
Metodele sale au dat rezultate în cele mai grave maladii ale mileniului, fiind unul dintre cele mai recomandate regimuri chiar în caz de cancer, cu rezultate cu adevărat uimitoare.

Dintre aceste regimuri, cel cu numărul 7 este cel mai cunoscut, fiind totodată cel la care toată lumea se gândeşte prima dată atunci când aude de regim Oshawa. Este un regim care aduce în fiinţă energie de tip yang, fiind astfel foarte eficient în eliminarea aproape a tuturor bolilor produse de excesul de energie yin, inclusiv cancerul.

Pe ce se bazeaza Regimul Oshawa?

·  * Trebuie sa mancam alimente care sunt intr-un echilibru perfect cu mediul inconjurator, fiind astfel evitate toate bolile.

·  * Regimul trebuie adaptata fiecarui sezon.

·  * Este necesar consumul exclusiv al alimentelor in mod natural (sa evitam cerealele rafinate si sa consumam pe cele integrale).

·  * Dieta este bine sa aiba urmatoarea compozitie: 80% pana la 90% din hrana sa fie reprezentata de cereale integrale si restul din apa plata minerala sau apa de izvor.

Dieta Oshawa curata organismul de impuritati, elibereaza traseele energetice din corp, permitand curgerea energiei prin meridianele energetice. Creeza o limpezire si o claritate considerabila a mintii, imbunatateste digestia, regleaza secretiile hormonale, iar tenul capata stralucire.

Durata dietei Oshawa este de 10 zile. Dupa incetarea dietei urmeaza perioada de reacomodare. Aceasta trecere se va face foarte lent, introducand cate 2 maxim 4 alimente (legume, fructe, branza slaba, carne slaba) zilnic, pe langa cunoscutele cereale folosite in acest regim. Foarte importanta este readaptarea organismului cu multitudinea de nutrienti intalniti in diferitele alimente consumate.

Trebuie ca pe durata celor 10 zile sa se consume exclusiv cereale cu energie yang (orez, grau, mei, hrisca), fierte, macinate ori sub forma terci (se prepara ca si mamaliga), in orice combinatie sau cantitate. Lichidele admise sunt apa plata sau apa de izvor.

În etapa următoare, după ce corpul s-a purificat, trebuie consumate alimente cât mai pure şi hrănitoare, pentru refacerea şi regenerarea organismului după cura de purificare. De regulă, în această etapă se consumă alimente energizante, uşor de asimilat şi bogate în vitamine şi minerale naturale; exemple de asemenea alimente ar fi: cerealele integrale, mierea, polenul, fructele şi legumele proaspete, condimentele aromatice, leguminoasele şi seminţele oleaginoase (nuci, migdale, susan etc.), carnea slaba(peste, pui, vita slaba).

Se poate ajunge la o pierdere in greutate de aproximativ 7 kg in cele 10 zile de regim Oshawa.

Beneficiile asupra sanatatii in dieta Oshawa:

·  * recomandata celor cu dezechilibre energetice Yin si celor cu boli cronice,

·  * imbunatateste controlul asupra energiei vitale si a celei sexuale,

·  * rezultate vizibile de vindecare in unele cazuri de impotenta precoce sau impotenta cauzata de consum excesiv de alcool sau de narcotice, de diabet sau cancer.

Atentie!

Pot aparea unele reactii fiziologice adverse datorita purificarii intense si a dezintoxicarii masive a organismului, dar care vor disparea in foarte scurt timp.

Prepararea alimentelor pentru regimul Oshawa:

Condiţii pe care trebuie să le îndeplinească cerealele:

  • Cerealele pe care le utilizăm la prepararea hranei trebuie să fie de o calitate cât mai bună. Folosirea cerealelor nedecorticate ne va conferi un maxim de substanţe hrănitoare şi energie, fiind preferate celor decorticate.
  • Fulgii din cereale se folosesc numai în cazul în care au fost obţinuţi prin zdrobire şi nu prin prelucrare termică.
  • Nu se folosesc cereale germinate sau germeni de cereale.

Ustensile şi aparate necesare

  • Pentru a obţine o făină integrală proaspătă, de calitate foarte bună, putem folosi o râşniţă electrică (ca şi cele pentru cafea), cu ajutorul căreia putem măcina rapid cantitatea necesară pentru câteva porţii de hrană. Înainte de râşnire vor fi eliminate pietricelele şi eventualele resturi din cereale, care pot strica aparatul.
  • Pentru obţinerea lipiilor (turtelor) din cereale vom utiliza fie o tavă, în cazul în care avem un cuptor, fie un vas dintr-un material mai gros (tuci), pentru coacerea pe aragaz sau o plită.

Turtele din grau, mei sau hrisca:

Pentru a obţine o porţie pentru o persoană se iau 2 mâini de grâu, mei sau hrisca spălat în mai multe ape, uscat rapid (dar la temperaturi care să nu depăşească 40 de grade Celsius) şi ales de impurităţile rămase după spălare. Se macină cele 2 mâini de cereale cu o râşniţă de cafea sau, în cazul în care aveţi, cu o moară electrică, aşa încât să se obţină o făină cât mai fină şi omogenă. Făina astfel obţinută se amestecă, adăugându-se treptat câte puţină apă, se frământă până când întreg amestecul capătă o consistenţă semisolidă şi nu se lipeşte de mână.
Se încinge tava (vasul din tuci) la foc mare, după care se lasă la foc potrivit. Se iau bucăţele din amestec şi se frământă în mână adâugându-le apă până devin moi, iau forma pe care o dorim fără a fi lipicioase. Se pun pe tava încinsă sub formă de bastonaşe cu un diametru de două degete sau de turte rotunde cu o grosime de maxim 1 deget. Se întorc din în când (la intervale de 1-3 minute, funcţie de intensitatea focului) pentru a se coace omogen. Când încep să se rumenească şi devin tari, puţin elastice, le putem da la o parte. Imediat după coacere se pun sub un şervet sau într-o oală cu capac pentru a nu se întări prea mult prin pierderea umidităţii.

Fierturile simple din grau, orez, mei si hrisca.

Înainte de fierbere, cerealele se spală în apă rece, de mai multe ori, după care se elimină impurităţile existente (pietricele, paie). Se pune la fiert apa, iar atunci când a dat în clocot se adaugă cerealele. Se lasă să fiarbă la foc mic, mestecând din când în când pentru a nu se prinde.

Creme si terciuri.

Cereale prajite

Cereale crude

Acest mod de preparare este cel mai pur şi natural, boabele menţinându-şi toate caracteristicile naturale.
Este cel mai rapid de realizat pentru hrişcă, care are o rezistenţă a cojii mai mică. Procedeul constă în lăsarea boabelor (acoperite) într-un vas cu apă, un interval de timp adecvat. Este foarte important ca timpul cât boabele rămân în apă să fie suficient de mic (hrişcă 1-2 ore, mei 1-2 ore, grâu 3-4 ore) astfel încât boabele să se înmoaie, FĂRĂ A ÎNCEPE GERMINAREA. Apariţia unui mic punct alb pe boabele de grâu este semnul începerii germinării, proces prin care predominanţa energetică a acestui aliment se transformă, devenind extrem Yin.
Meiul (decorticat) şi hrişca pot fi consumate şi în stare crudă (fără înmuiere sau alt gen de preparare), cu condiţia să fie bine spălate.


Citeste mai multe despre Regimul Oshawa - Diete si cure - Mirabilys Magazin pe pagina www.mirabilys-magazin.ro

sursa: www.danutritie.ro,  www.mirabilys-magazin.ro
Citeste mai multe despre Regimul Oshawa - Diete si cure - Mirabilys Magazin pe pagina www.mirabilys-magazin.ro

 
Citeste mai multe despre Regimul Oshawa - Diete si cure - Mirabilys Magazin pe pagina www.mirabilys-magazin.ro

|
 

Comentarii

Nu exista nici un comentariu


 

Adauga un comentariu

Nume*


Email* (nu va aparea pe site)


Comentariu*


Introduceti codul din imagine*

captcha_img reload image

(campurile marcate cu * sunt obligatorii)